De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Jabra Evolve2 65, MS Stereo op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Goed product maar zakt wat van je hoofd af. 19-03-2021

Goede kwaliteit mooie uitvoering. Zakt wat van je hoofd af.

Geschreven voor: Jabra Evolve2 65, MS Stereo

Ik had mij eerst verdiept in de reviews van andere kopers en het leek de beste koop voor mij.
Aansluiten is gemakkelijk bluetooth gaat snel. Ook ziet de koptelefoon er netjes uit in een hoes met daarin ook een losse usb dongle. Er zit een goed geluid in de koptelefoon en bediening is gemakkelijk. Het enige wat wat tegenvalt is dat de koptelefoon wat gemakkelijk naar voren en naar achteren schuift op je hoofd. Het risico op afvallen is niet zo heel groot maar goed vast zit hij niet. Je kan dus beter niet teveel heen en weer gaan. Daarnaast is het microfoontje wat kort en als de je de koptelefoon goed op je hoofd wil zetten zit het microfoontje tegen je kin. Maar het geluid is goed en dat is toch het belangrijkste.

Pluspunten

• Goed geluid.
  • Gemakkelijke bediening

Minpunten

• Glijdt wat van je hoofd af tijdens gebruik
  • Kort microfoontje.